de Staat


yours truly (not)
juli 3, 2008, 20:26
Filed under: Werk

Laat de notaris- en immomedewerkers (m/v) gewaarschuwd zijn. Als ze hun vragen nog eens afsluiten met een slijmlijn als “Uw geëerde berichten tegemoetziende, teken ik inmiddels, Geachte Heer, met voorname achting” … zal ik wel een vraag verzinnen om ook eens te kunnen ‘verblijven’ voor ik mijn definitieve antwoord geef… en die vraag dan uitlijnen met “nippend van een perrier met bosbessengrenadine verhoog ik mijn beltoonvolume”.

Met ongeduld,

The honourable Marc, the insouciant of Mousehole by Sea
(titel via Mich en Co)


3 reacties so far
Plaats een reactie

Mousehole? Was het niet Shithole?

Reactie door elke

is er een verschil tss mousehole en shithole???

Reactie door hilde

wel shithole past natuurlijk beter bij dé film…
maar mousehole was nu eenmaal het woord waar die titelgenerator mee afkwam.
Voila, dat is de meest juiste en properste uitleg.

Reactie door Marc




Geef een reactie

