de Staat


Stokje – verslavend
juni 23, 2008, 22:06
Filed under: Eten & drinken | Tags:


5 reacties so far
Plaats een reactie

Mja, als daaraan begin dan kan ik meestal ook niet stoppen en nochtans vind ik het eigenlijk niet echt lekker.

Reactie door Linn

gif min moh rollo’s, dat is veele beter🙂

Reactie door hilde

@ linn: Als er met mijn broers in de omgeving zo’n party-mix opengetrokken wordt zijn deze er het eerste uit, het zal dus wel in de familie zitten.

@ hilde: rollo’s… zijn dat van die chocolade-rollen?
ik eet dat soort dingen niet … en bij uitbreiding alles dat er uitziet alsof het aan mijn tanden zou blijven hangen ieder zijn afwijkingen é😀

Reactie door Marc

😀 geen chikletten voor jou dan

Reactie door hilde

mmmm rolo’s
veel te lang geleden!
(of neen, daar ging het niet echt over zeker?)

Reactie door elke




Geef een reactie

