de Staat


Move On Up
juni 20, 2008, 15:20
Filed under: Muziek | Tags:

ok, ik ben al in vakantiestemming 😀

op het programma morgen: 8u30 selectie-examen, 10u31 Oerol-trein… en ’s avonds in oranjeland Holland-Rusland volgen

5 reacties so far
Plaats een reactie

Veel succes met dat examen en veel plezier in oranjeland.

Ik duim morgen om 8u30 en ja, dat gaat je heel veel geluk brengen. 😉

Reactie door Linn

merci, ik geloof het, en dat volstaat 🙂

Reactie door Marc

Dat volstond niet, hé, marc, je kwam 1/4e tijd tekort…

Reactie door elke

Het was dus vrij moeilijk (of iig toch veel) als ik de bovenstaande reactie begrijp?

Reactie door Linn

goh, moeilijjk kon je het niet echt noemen… ik was blijkbaar net iets te optimistisch geweest qua tijdsgebruik. om 8u30 begonnen ze met een toelichting en nog wat administratie zodat we pas een kwartier later echt van start konden gaan.
Ik vind dat ik het goed gedaan heb in die 75 min dat ik er was … en dat het doodjammer is dat ik het niet kon afwerken, vooral omdat er slechts 2 andere kandidaten waren.
Allez, het kan natuurlijk zijn dat die helemaal de mist ingingen, maar daar zal ik maar niet op hopen zeker? 😀

Reactie door Marc




Geef een reactie

