de Staat


Schoon gelapt
mei 29, 2008, 19:02
Filed under: Huiswerk | Tags:

propere vensters

Net mijn ramen aan de straatkant ‘gelapt’ en nadien wel een keer of 3 gaan kijken hoe proper en streeploos ze nu wel zijn.

(Het kan geen kwaad content te zijn van je werk)


3 reacties so far
Plaats een reactie

Mijn veluxraam is ook een beetje vuil. Je bent altijd welkom als je nog eens zin hebt om ramen te lappen… :p

Reactie door Linn

Hahaha, ik doe dat ook altijd, als ik ramen heb gelapt. Kijken naar en fier zijn op mijn werk.🙂

Voor je ’t weet vliegt er weer ’n vogel over die nodig moet (lang leve het platteland) of laat het Belgische klimaat zijn slechte kant zien.

En dan kun je weer herbeginnen.

Reactie door Zita

@ Linn: Die ene velux die ik zelf heb wordt vanop het dak gekuist (wat spectaculairder klinkt dan het is… en bovendien de gemakelijkste manier is). Tis maar dat ge het weet.

@ Zita: Volgens mij zijn stadsvogels zindelijk😀

Reactie door Marc




Geef een reactie

