de Staat


Blogplekfotostokdink
mei 26, 2008, 18:30
Filed under: Blog / het internet | Tags: ,

Oorspronkelijk moet dit een stokje geweest zijn, (dat ik niet kreeg maar stomweg beloofde te doen aan het meisje met de gepelde muren) ik weet niet meer hoe het in elkaar zat… dus doen we het zo: Ik plaats een foto, plak daar wat uitleg onder, en u… u reageert maar.
(laten we dat afspreken?)

U ziet:
Een onwaarschijnlijk schone zetel die -ondanks zijn hoekig design– heel comfortabel zit. Ideaal om een boek in te lezen. Beide exemplaren (er staat hier nog een 2de) gekregen van iemand die aan iets nieuws toe was. Over de rugleuning hangt een loopjas.
De rest van het zichbare meubilair komt -net als het tapijt- van bij ikea.
Televisie en radio kreeg ik van mijn ouders, de digicorder van telenet. De Belgische vlag werd eigenhandig op de radio geplant (omdat er elders niet direct plaats voor was, zoek geen symboliek – ik doe daar niet aan mee, allez soms wel, als het goed uitkomt).
In de boekenkast is nog veel plaats… omdat ik eerder cd’s koop dan boeken. CD’s die niet allemaal meer in de cd-kast passen en van halverwege de V hier een plaats kregen. Alfabetisch dus, met uitzondering van de Zita Swoon-familie, die vult het vak rechtsboven (lijstje).
Valt er nog iets schaamtelijks te zien? bah, er staan wel wat calvin and hobbes-boeken (3de rij, 2de vak van rechts)… en mijn hoofdtelefoon is de grote oversteek aan het maken (ik weet niet meer of hij er bijna is, dan wel pas vertrokken was, maar ooit komt ie er wel)

(voila, met willekeurige vetaanduiding, om u te plezieren)


2 reacties so far
Plaats een reactie

Het is “gaan we dat zo afspreken”, meneer marc!
Toffe zetel trouwens. Ben je hem echt nog niet beu?

Reactie door elke

Over Calvin and Hobbes-boeken hoef je je niet te schamen hoor.

Reactie door Linn




Geef een reactie

