de Staat


Zintuigenstokje
mei 21, 2008, 20:53
Filed under: Blog / het internet | Tags: ,

Uitstelgedrag?
Ik?
😀
Linn heeft er net geen maand op moeten wachten… maar hier is ie dan toch (iemand moet de laatste zijn)… zijn er trouwens bloggers die deze nog niet gehad hebben?

De top 3 van mijn neus
1. Hout (in alle stadia: in het bos, als het vers geschaafd is, terwijl het met amoniakdampen gekleurd wordt … of net geboend werd, en zelfs in de open haard)
2. Vers drukwerk (oooooh yeah).
3. Kokos (als klein manneke had ik zelfs een autootje met kokosgeur).

De top 3 van mijn smaakpapillen
1. Marsepein-met-chocolade
2. Rum-rozijn (malaga?) & kokos-ijs.
3. Camembert (als hij al wat uitgezakt is)

De top 3 van mijn oren
1. Versleten stemmen
2. Autoloze momenten
3. Goeie muziekskes (is het niet nog eens tijd voor een “10 op zondag”?)
(4. krakende sneeuw)

De top 3 van mijn ogen
1. Contente mensen (meer heeft een mens niet nodig)
2. ’t Zwart Huis (prentje).
3. Het zicht vanop perron 6 van het station van Brugge richting Oostende (bij voorkeur in de winter)

De top 3 van mijn huid
1. De wind die aan je haar sleurt (alleen daarom ga je wandelen wanneer het waait, alleen daarom wil je dat je haar wat krult).
2. Lange douches
3. De zon (warm maar niet heet graag)


4 reacties so far
Plaats een reactie

Het was het wachten waard.😉

Reactie door Linn

Allé, de smaak. Dat had ik nu ECHT niet kunnen denken…

Reactie door elke

staat van beleg opgeg/heven?

Reactie door Eilandman

@ eilandman: mooi gezegd. De Staat wordt inderdaad aan zijn lot overgelaten. (al kom ik er eens per week nog wel eens om eventuele reacties op te vangen)

Reactie door Marc




Geef een reactie

