de Staat


20km door Brussel – warmmakerij
mei 19, 2008, 11:14
Filed under: Sport | Tags: , ,

Komende zondag is het eindelijk zover, dan gaan we 20km lopen in Brussel. Ik ga voor 1u40 (of minder)… en de laatste grote training vertelde me gisteren dat ik op de goede weg ben … 17km in 1u22 – en nog lang niet leeggelopen.

promofilmpje:

3 reacties so far
Plaats een reactie

het hartje begint al iets sneller te kloppen als ik die beelden bekijk.
ik ben zaterdag 17km gaan lopen (1u23) en er zit ook nog rek op.
en al is 1u40 behoorlijk ambitieus, het is toch ook een beetje de tijd die ik voor ogen had.

Reactie door pironik

op die minuut komt het niet hé …
als we in hetzelfde vak starten (hangt af van je borstnr – hier is dat 8063) kunnen we samen lopen. Indien niet is het quasi onmogelijk elkaar onderweg tegen te komen (al heeft de geschiedenis uitgewezen dat het het weldegelijk kan).

Reactie door Marc

Succes zondag!

Reactie door veerle




Geef een reactie

