de Staat


de sint heeft een dochter
maart 25, 2008, 12:00
Filed under: In en om de tuin | Tags: ,

“Of ze even over het muurtje mocht springen,” vroeg ze. “Dat ze haar sleutel vergeten was” volgde nog.

“Muurtje?” dacht ik. Mijn badkamer/waskot staat tussen onze koertjes, daar spring je niet zo maar over… maar ik wilde het wel eens zien gebeuren.
En zie, ze deed het, … with a little help van mijn pa’s ladder (is hier blijven plakken) kroop ze er mét boodschappen en in enkellange jas over het dak.

Moch de sint een dochter hebben…

3 reacties so far
Plaats een reactie

koertjes, kan je dat voor mij in het nederlands vertalen. Wel een mooi woord trouwens. En ik heb Big Blueville besteld.

Reactie door Marian

@ een koertje is een betegelde tuin of binnenplaats … mocht ik in een chique buurt wonen en dat koertje iets groter zijn, dan was het een patio 🙂

(en Big Blueville is een mooie plaat hoor)

Reactie door Marc

koertje: niet te verwarren met “de kleine koer”

Reactie door pironik




Geef een reactie

