de Staat


De stad rook naar verse yoghurt, en dat doe ik straks ook
januari 2, 2008, 19:06
Filed under: In en om de tuin | Tags: , , ,

deze dag in 10 lijnen

De stad rook naar verse yoghurt (zonder fruit).
Ik at een appel
en ging wandelen.
Er liep iemand in een stripverhaaleskimojas.
Mika-meisjes zongen op straat van Love today-Love today.
Er stond een securityman in de lokale supermarkt.
Big City is mijn song van de dag.
Mijn pa kwam met een handleiding.
Koen ging lopen (we waren dezelfde dag gestopt)
en dat doe ik straks ook.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

