de Staat


Alles doet het nog (hoop ik)
januari 1, 2008, 20:22
Filed under: Muziek | Tags: , ,

Jeugdsentiment kan je het niet noemen… maar toch…

Doe Maar komt nog eens samen… en ik wist van niks… 
Hun vorige reünie, de Ahoy-concerten in 2000, heb ik gemist… ze deden volgens mij toen een aantal try-outs in Antwerpen…
en dat heb ik me net iets te lang beklaagd…

De 2 geplande concerten gaan richting uitverkocht (alle veldplaatsen zijntoch al de verkocht) … en ik weet niet eens waar De Kuip ergens in Nederland ligt (rotterdam, zo blijkt), noch hoe ik daar kom of eventueel overnacht…
maar ik overweeg het wel.

Morgen de Ahoy-dvd nog eens bekijken.
(en dan eens horen of nog mensen die richting uit gaan)

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

