de Staat


The truth about Uma Thurman
december 31, 2007, 00:12
Filed under: Film / TV / Radio | Tags: , ,

Net de film gezien die lijkt op de titel, en qua voorspelbaarheid de maximumscore haalt… wat wij eigenlijk niet erg vinden (dat mag ook wel eens). Nu, de gortdroge humor gooide het ook de goeie richting uit, mijn stijfgelachen kaken zouden het graag bevestigen… maar verder dan wat kraken raken ze op dit ogenblik niet.

Ik had misschien beter … euh, nieuwjaarskaartjes geschreven … maar niet dus… volgend jaar zijn we minder streng voor wat de originaliteit betreft (al is het gewoon dat ene kaartje waar ik op vastzit)

Maar de waarheid over Uma dus. Volgens mij heeft die nog in Gent op kot gezeten. Ze had toen ook nog donker haar… en een machtig chic studentenkot. Ik had haar eerst niet herkend, maar toen vielen me haar lippen op en zag ik opeens het hele plaatje …

… al kunnen we er over eens zijn dat die Janeane Garofalo veel knapper is.

the truth about cats and dogs

cd van de dag: Portishead – roseland NYC live

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

