de Staat


Bonusmuziek
november 20, 2007, 08:54
Filed under: Muziek | Tags: , , , ,

Gisteren keek ik voor het eerst naar de dvd die bij Henny Vrienten’s “Nacht, de soundtrack” stak (op enkele dagen na een jaar geleden gekocht). Bonus-dvd’s en bij uitbreiding ook de bijschijf-cd’s zijn al te vaak een terechte waarschuwing. In combinatie met een luxeverpakking hoor je nog harder op te passen. Dan gaat ie bijna schreeuwen van “koop me koop me koop me, kijk maar mooie prentjes, kijk maar schijfje meer – nee – let maar niet op de muziek – ja – die is niet zoals we wilden, maar kijk dan mooie prentjes, kijk dan schijfje meer”

Overdaad
schaadt

En o-ja, deze nacht-film (**1/2), die klinkt net hetzelfde als de cd, maar dan met mooie prentjes. (stemmingmakerij enzo)

(en Thé Lau ziet er uit als een pensioengerechtigde dokter)

1 reactie so far
Plaats een reactie

Nou nou…een bijschijf een waarschuwing…Henny schreef de soundtrack bij de film van Henk Hofstede, dus 1 film en 1 muziekschijfje. Het is geen cd van Henny, maar een soundtrack, vandaar de mooie prentjes in de dvd…
Ik zie het absoluut niet als overdaad, en hoe The Lau eruit ziet zal me worst wezen. De puurheid in alle studio opnames kan ik erg waarderen. Geen opsmuk, gewoon zoals de artiesten zijn, geen gedoe, geen glitter. Ik vind ‘m te gek, al vana dat ie uit is, en het is ook een CD, of DVD die ik regelmatig aanzet ’s avonds.

Reactie door pascalle




Geef een reactie

