de Staat


Make-up moed!
oktober 15, 2007, 13:11
Filed under: In en om de tuin, Vormgeving | Tags: , , ,

Het is de schuld van inferieur badkamerlicht
Het is de schuld van reclame
Het is het idee van het-is-dus-ik-moet
Het is de mode van het gezicht
Het is de goedgemeendheid van de vooravond
Het is veelal te veel
Het wordt een maskerade

Het is tijd voor een kleine enquête…
Ik vind dat make-up niet mag opvallen.
En u, wat denk u?

Reageer!

geïmporteerde reacties:
Marian:
daar ben ik het helemaal mee eens.

Pironik:
ik zou zeggen van ja, maar ik zie eigenlijk sowieso niet zoveel make-up om mij heen. veel make-up heeft nu eenmaal de neiging lelijk en clownesk te zijn.
het vreselijkste vind ik dat zelfs meisjes -die daar nog veel te jong voor zijn- van dat gebronsd plamuur op hun gezicht smeren.
de mensen moeten dringend eens inzien hoe übercool huidtype 1 & 2 wel niet zijn.

rouge-à-lèvres:
uw make-up valt helemaal niet op marc, als het dat is waar je je zorgen in maakt.

marc:
het is een geruststelling dat mijn favoriete bloggers m’n mening delen.
… en @ral, goed geprobeerd, kzal je nog eens een boekske meebrengen (de volgende keer supporter ik voor de jef) 😉
+ @prnk: zijn bleke vellekes cool? en is dat dan met of zonder rode strepen 🙂

elke:
Bleek vel met rooie wangen, dàt is cool (toe ja, laat ons dat eens invoeren, daar wacht ik nu al bijna 37 jaar op!!!)
En natuurlijk mag make-up niet opvallen, marc. Wat een vraag is me dat nu toch?

M-go:
als naturel redhead smeerde ik vroeger, toen ik nog jong en mooi was (nu ben ik nog enkel mooi)*PROEST*, smeerde ik mijn voorgevel graag vol met gekleurde dagcreme. Zonder een kleurtje van het potje kreeg ik veel te vaak de vraag of ik ziekskes was, dat ik zo wittekes zag…
Grmbl. Toen vond ik dat erg maar nu niet meer.
Ne mens verandert als eens met de jaren en jawel, ik vind mijn bleek velleke wreed te doen.
Het enige wat ik van make-up gebruik is mascara, da’s alles. Mijn wimpers zijn ook nogal bleek dus vind ik mijn bleke kijkers optimaal tot hun recht komen als daar wat zwarte mascara rond zit.
Make-up kan je gezicht levendiger maken, je ogen accentueren of je lippen opfleuren, maar doe het om de juiste redenen.
Wie denkt er zijn complexen mee te camoufleren is niet goed bezig!

Aardvarksken:
ik gebruik het slechts zelden 🙂
Heel mooi: “de goedgemeendheid van de vooravond”.. Het dekt de lading.
Langs den andere kant, een schoon madam die schoon geschminkt is .. het heeft wel iets.. in de vooravond.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

