de Staat


There is always something in the air, sometimes
juni 1, 2007, 10:30
Filed under: In en om de tuin | Tags: , , , ,

…so can I break your sentiment?

De bron van alle kwaad – vandaag… ik weet niet hoe ze (het?) er uitziet, maar ik moet er vandaag – op het werk – zowat op gezeten hebben.

Waren het de bomen, de planten, het gras in het aanpalend parkje? Was het de stapel plannen van een niet nader te noemen overheidsdienst? (ik denk dat een het studiebureau per vel betaald wordt) Of waren het de naaste collega’s?

Mijn ellebogen wisten het, en de wel erg snelle dokteres (ook in de West-Vlaamse betekenis) kon het alleen maar bevestigen:
Mijn neus loopt allergisch te wezen, en wel met een overgave die voorheen enkel vastgesteld werd in de stormloop van hongerige rusthuisbewoners bij het horen van enige keukenactiviteit. (Dan werkt hun hoorapparaat perfect hoor)

Dat collega’s E & E er de oorzaak van zijn kan ik wel uitsluiten, andere dagen hebben ze niet dàt vreemde effect op me.
De groenerds zijn een twijfelgeval, in hun voordeel spreekt dat een zakdoekschaarsteverhelpende middagpauzemissie richting kruidvat (de ironie!) vrij van ongewenste neusactiviteit was… Al moet je die zaadzakschuddende houthartigen ook niet onderschatten, die staan daar niet van gisteren hoor.
…En  die plannen? …tja, misschien moet ik de belastingen toch eens gaan wantrouwen. Gewoon eens meelopen met de rest. De sfeer opsnuiven.

(en dan is het nu tijd voor mijn pilletje)

Schrijfmuziek: Sigur Rós – takk…
Themamuziek: dEUS – Suds & Soda


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

