de Staat


Hatelijke liefde
november 24, 2006, 12:07
Filed under: In en om de tuin | Tags: ,

sms’je:

“een lief verhaal… er zijn 20 engeltjes. 10 slapen er op hun wolkje. 9 spelen er samen, en dat ene waar ik dol op ben is nu dit smsje aan het lezen.
Stuur deze sms naar 10 personen die je graag ziet, naar mij ook als ik er toe behoor, als je morgen 5 smsjes terug ontvangt zal één ervan je verrassen.”

Ik haat ze, ik haat ze, ik haat ze!
Ik vraag me echt af waarom men daar altijd die ‘stuur naar x-aantal personen’-toestanden achteraan plakt (met of zonder gelukwensen). Van mij hoeven ze dan alvast geen reactie verwachten.

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

