de Staat


Hart van Zweet
september 3, 2006, 21:05
Filed under: Sport | Tags: , ,

Net terug van een 15km trainingsloop. ’t Ging goed, op het gemakske, zonder horten en stoten. Warm en vochtig (neen, geen regen) was het wel, ik ben normaal geen zweter, maar deze keer was m’n shirt voor en achter goed bezweet. Vooraan zelfs schoon in de vorm van een hart. Het had iets symbolisch.

Een week terug was er ook terug de Zeebrugse Kermisloop. Daar kan je kiezen tussen een 9,2 en een 4,6km-loop. In tegenstelling tot voorgaande edities koos ik deze keer voor de korte variant (if you can’t beat them…). En met het gewenste effect. Ben als eerste aangekomen (in 19’20” en 2min voor de 2de). Ik moet daar eerlijkheidshalve wel bij zeggen daar ons plaatselijk loopevenement niet echt op grote opkomsten kan rekenen. Dit jaar waren er 20 starters die 9,2km liepen en slechts 12 deelnemers in de 4,6km-loop.

Eenderhoe, het was leuk om eens de eerste te zijn. De prijs was een gigantisch zak supermarktmateriaal, waarvan ik op een pak cake en doos koeken alles weggeven heb. Iedereen content! (wel vooral mijn ma dus)


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

