de Staat


The final thing to do
juni 13, 2006, 20:46
Filed under: Sport | Tags: , ,

Nog 4 dagen tot T(riatlon)-Day. Gisteren op een (z)weet-wat-je-kan-training heb ik als ultieme en afsluitende training eens goed doorgelopen. Met dit weer misschien niet zo gezond, maar ik ben dan ook maar rond 21u30 vertrokken, toen de zon al dronken onderuit zakte.

In vergelijking met de vorige dagen had ik deze keer geen last de pollen (hoera daarvoor). Ook het lopen zelf viel dus goed mee, ik was snel gestart en kon dat tempo zonder probleem aanhouden. Alle verkeerslichten op mijn weg (allez, dat ene dat ik tegenkom) gingen uit sympathie op groen staan – waarvoor dank – en het veulen dat op andere dagen apathisch het gras rond z’n hoeven ziet groeien, huppelde deze keer een eindje mee… om daarna het afscheidende schrikdraad van dichtbij te gaan bekijken.

Het ziet er voor zaterdag dus goed uit. En daarna… daarna is het tijd voor een zomerstop (om begin augustus terug te op te bouwen naar Dwars door Sint-Kruis (met zijn schoon landelijk parcours – en zijn vooroorlogse inschrijvingsbedragen).

(met dank aan Lou Reed’s Kicks voor de titel)


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

