de Staat


Subterranean Homesick Alien
juni 8, 2006, 20:43
Filed under: Sport | Tags: , , ,

“The breath of the morning I keep forgetting. The smell of the warm summer air. I live in a town where you can’t smell a thing, you watch your feet for cracks in the pavement.”

Regen! Maat!  …heb ik in de afgelopen woensdag-naar-donderdagnacht op een briefje gekrabbeld.
Mijn onderbewustzijn is het dus waarschijnlijk met me eens dat het voorlopig warm genoeg is. Elke keer ik de afgelopen week in de zon kwam… bammm, simbalen… knallende hoofdpijn. Gisteren en vandaag leek het iets minder te zijn, kleine yahoo’tjes borrelden al op.

“Every day in every way I am getting better and better”

Te vroeg blijkbaar… naald/prik/pats/spat… terug naar af.
Mijn lichaam moet zich waarschijnlijk bedacht hebben dat ze deze tijd van het jaar normaal geen hoofdpijn produceert maar snot, hooikoortssnot om precies te zijn.

“regular exercise at the gym (3 days a week)”

Maar er is ook goed nieuws. Ik heb de indruk ondertussen helemaal hersteld te zijn van de 20km door Brussel (vanaf 13 juni zijn via hun site trouwens meer actiefoto’s te vinden). Het ziet er goed uit voor de 17de (trio-kwarttriatlon van Brugge). Als ik de nu niet de gewoonte van maak om tegen m’n bureau te lopen kan het niet anders dan dik in orde komen.

“no alarms and no surprises, please”

(en ja, OK Computer was mijn cd van de dag)


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

