de Staat


Start to run
juli 15, 2005, 19:44
Filed under: Sport | Tags:

29 mei 2005 en de 20km door Brussel stonden al iets te lang te zwaaien als mijn laatste loopexploot. Zelfs voor een trainingsloopje was er geen en vooral geen goesting geweest. Tot het gisterennamiddag ter sprake kwam, en ik dacht “waarom niet?”
Dus om 21u30 de loopschoenen gezocht (ze stonden nog waar ik ze achtrgelaten had), en zonder opwarming (vergeten, zoals gewoonlijk) voor 20 minuten de baan op.
Rustig en constant gelopen bij een aangename temperatuur. De laatste 10 minuten voelden mijn benen alsof ik door de netels liep (nee, dat was niet het geval). Een vorm van bio-accupunctuur?

Eerste doel:
Donderdag 28 juli: Beachcross op het strand van zeebrugge (zal het wijselijk bij 3km houden)

Volgende doelen:
Zaterdag 17 september: Dwars door Sint-Kruis
Vrijdag 11 november: halve marathon in Ploegsteert


Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

